måndag 22 december 2014

Några dagar i taget

Har nästan inga bilder från dag 2-3. 
Vi vaknade väldigt tidigt och klädde på oss och ställde oss till stor shopping i största staden Las Palmas. Det var molnigt den dagen och små regnade nästan hela dagen. Hittade inte så mycket där men oj så många butiker det ändå fanns! 
På kvällen då vi åkte hem så gick vi ute och äta på stranden och åt en väldans god stek och en riktigt underbar efterrätt. 

På natten så började det kännas jätte konstigt i magen och jag tänkte bara '' nej, jag ska inte börja spy på resan '' men vad hände, jo jag spydde hela natten och campade i toalett rummet. 
Nästa dag mådde jag rent åt helvete, låg bara i sängen och fick inte nå mat i mig på hela dagen. 
Ca kl 3 så ville jag gå ut och sola men tog med mig en tjock filt och somnade där ute och frös fast det var runt +25 grader. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar