söndag 21 december 2014

I'M BACK

Längesen jag bloggade. Det har hänt ganska mycket sedan jag bloggade sist b.l.a har jag varit på Elton John konsert, varit till Gran Canaria med Iselinn och Syrran och har haft julfest.

Tänkte skriva lite om Gran Canaria men idag kommer det bara om dag 1, Vi bodde i Playa de Ingles.
Det var ungefär + 28 grader och vi åkte iväg till Puerto de Mogan på en marknad som är varje fredag. Det var sjukt fint där, hittade inget på marknaden men de hade en massa fina saker där.
Vi var inte så länge vid Mogan för att vi kom på att vi kunde ta båten över till Puerto Rico och sedan gå till Amadores
( för er som inte vet var jag till Gran Canaria i maj med Syrran och Brorsan så vi kände igen stället väldigt bra).
I Amadores åt vi skaldjurs Paella som innehöll ris, stora och små räkor, stora och små musslor och bläckfisk. Jätte gott var det!
Efter att vi hade ätit klart gick vi lite på stranden och sedan tog vi bussen hem till Playa de Ingles och gick direkt till poolen och simmade.

Bilderna är inte redigerade, har inte orkat fixa dem. 
Nästan alla bilder är tagna av mig.

Detta är vårt hotell, vi bodde i Bungalows alltså egna små hus. 



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar