tisdag 23 december 2014

Day 4-5

Gran Canaria day 4-5.
Denna dag mådde jag lite bättre men ändå mådde jag sjukt dåligt.
Vi vaknade och började ställa oss till Puerto Rico, men först skulle vi gå ner till stranden och bara gå där. Vi fotograferade på stranden och sedan åkte vi iväg med buss till Puerto Rico. I bussen på väg dit började jag må dåligt så hela dagen mådde jag dåligt och hade spy känsla hela dagen och var helt slö i kroppen då jag inte hade fått i mig mat på 2 dagar.
Åt en tomatsoppa där men fick i mig bara 5 slevar och sedan tog det stopp.

Då vi kom hem så fixade syrran mig världens äckligaste dricka och det var jätte mycket salt i vatten och lite jaffa . Bara så att jag skulle få i mig vätska och salt.
På natten så sade syrran '' Letizia, ja mår int na bra''
och då var min fösta tanke '' tusan nu får säkert Larissa å ''magafari'' ''
Och det fick hon OCH Iselinn, de båda spydde hela natten och ännu nästa dag. Lite skratt retande var det nog.

Dag 5 så solade jag bara vid poolen och på gården så länge de andra låg i sängarna och så hämtade jag burger king mat åt dem.


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar