onsdag 24 december 2014

Christmas

Nu är julen firad och kan gott säga att allihopa körde propp mätta hem!
Maten smakade fantastiskt, okej undrar när maten inte smakar bra då mamma lagar. 
Hon är absolut en mästare i köket! 
Julen firades med hela familjen, Anton ( syrrans pojkvän ), mormor, morfar och morbror. 
Allihopa var på så bra humör och skrattade hela tiden så denna jul var ett minne för alltid. 
Jaaa i år fick jag en lite ovanligare present. 
År 2005 tror jag det var eller 2006 så skulle mormor ge mig en present MEN hon hittade den inte. 
För några dagar sen så rensade hon ett skåp med gamla lakan och sådant jamen då hittade hon min present som jag skulle ha fått på min födelsedag 2005 eller 2006 och det var en handduk med en nalle björn på så den fick jag till julklapp.











Syskonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar