torsdag 18 september 2014

Idag fyllde en av mina absolut närmaste vänner 15 år. Jag har känt henne sedan jag var 6-7 år så i princip så har jag känt henne i hela 9 år.
Imorron kväll har hon ''kalas'' och sedan på lördag åker jag med buss på morgonen till Vasa och hälsar på syster och hennes pojkvän och så kommer jag att shoppa och försöka hitta prao plats till vecka 48.
Jaaa på lördag kommer även min mamma hem från Norge som jag inte har sett på 6 HELA VECKOR!!!! Hon och hennes kompis har varit där och arbetat.
Kommer först se henne på söndag p.g.a kommer att sova över vid Vasa och sedan kommer kanske resten av familjen dit och hämtar mig, det vill säga mamma, pappa och kanske brorsan. En fullspäckad helg har jag men ändå är det väldigt skönt!
Nu ska jag gå och sova så att jag orkar arbeta sista dagen och jag ska verkligen ta vara på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar